Yaume Yaume
Albumes de Fotos September de 2011

Saturday 24 de September de 2011
Mesa de los tres Reyes, Petretxema, Atxerito i Pakiza des de Linza

Resum fotogràfic d'una breu estada al refugi de Linza (vall d'Ansó, Osca), tot realitzant tres de les excursions més típiques: Mesa de los tres Reyes, Petretxema-Atxerito i la Pakiza de Linzola.

Tuesday 13 de September de 2011
Pics i estanys de Pessó des de pla de l´Ermita (Taüll)

Recorregut circular que parteix del pont de la ribera de Sant Martí, just passat el pla de l'Ermita. D'antuvi segueix el GR cap el port de Rus, però abans d'arribar-hi l'abandona per continuar sense camí cap a l'estany del Crestell i el pic Petit del Pessó. Després, per carena i cresta s'arrib

Monday 12 de September de 2011
Vallibierna des de Llauset de ibón a ibón.

Recorregut circular des de l'embassament de Llauset que, amb l'excusa de pujar al Vallibierba, passa per uns quants ibons; o que, amb l'excusa de passejar per uns quants ibons, de pas puja al Vallibierna.

Friday 9 de September de 2011
Cresta Pavots, Espades, Posets des de l´Espìgantosa

El recorregut parteix des del pàrquing de l'Espigantosa, accessible des d'Eriste amb vehicle normal i cuidadín. Es segueix el PR d'accés al refugi del Forcau o Angel Orus, per desprès continuar pel GR direcció coll d'Eriste. Arribats a l'ibon de Llardaneta cal deixar el GR per pujar llom amunt