Yaume Yaume
Estas en » Blog de Montaña » Albumes de Fotos
Albumes de Fotos

Wednesday 23 de April de 2014
vf Canal de los Olmos, Castell de Sant Llorenç, barranc de Sarah, vf Urquiza-Olmo

Agradable combinació de vies ferrades, senderisme i descens de barrancs. Amb l'excusa de provar la recent inaugurada (març 2014) via ferrada de la Canal de los Olmos: http://deandar.com/porhacer/215/canal-de-los-olmos fem un tomb per l'estimat Montsec, anant cap al castell de Sant Llorenç pel p

Monday 23 de September de 2013
Bisaurín i Bernera des de Lizara

Un parell de dies a Lizara i dues passejades ben boniques, lo Pirineu Occidental amb tota la seva magnificència!. Els qualificatius es queden curts per expressar la bellessa dels recorreguts, així que us emplaço a caminar-los, tot dient que requereixen de vegades ficar les mans i arrapar-se a l

Tuesday 22 de November de 2011
Sant Corneli des d´Aramunt entre búnquers i trinxeres

Bell recorregut circular des del poblet d'Aramunt, prop de La Pobla de Segur. Ben traçat, el camí parteix des de poc més enllà de la font de la O, ascendeix sense treva fins a Sant Corneli i baixa per l'altra banda a les collades de baix, tomba a nord per passar el riu Carreu i, poc desprès, p

Saturday 24 de September de 2011
Mesa de los tres Reyes, Petretxema, Atxerito i Pakiza des de Linza

Resum fotogràfic d'una breu estada al refugi de Linza (vall d'Ansó, Osca), tot realitzant tres de les excursions més típiques: Mesa de los tres Reyes, Petretxema-Atxerito i la Pakiza de Linzola.

Tuesday 13 de September de 2011
Pics i estanys de Pessó des de pla de l´Ermita (Taüll)

Recorregut circular que parteix del pont de la ribera de Sant Martí, just passat el pla de l'Ermita. D'antuvi segueix el GR cap el port de Rus, però abans d'arribar-hi l'abandona per continuar sense camí cap a l'estany del Crestell i el pic Petit del Pessó. Després, per carena i cresta s'arrib

Monday 12 de September de 2011
Vallibierna des de Llauset de ibón a ibón.

Recorregut circular des de l'embassament de Llauset que, amb l'excusa de pujar al Vallibierba, passa per uns quants ibons; o que, amb l'excusa de passejar per uns quants ibons, de pas puja al Vallibierna.

Friday 9 de September de 2011
Cresta Pavots, Espades, Posets des de l´Espìgantosa

El recorregut parteix des del pàrquing de l'Espigantosa, accessible des d'Eriste amb vehicle normal i cuidadín. Es segueix el PR d'accés al refugi del Forcau o Angel Orus, per desprès continuar pel GR direcció coll d'Eriste. Arribats a l'ibon de Llardaneta cal deixar el GR per pujar llom amunt

Sunday 28 de August de 2011
Pic de l´Aüt (Caldes de Boi)

El pic de l'Aüt és un mirador privilegiat de la vall de Boi. El passeig comença una mica abans de la planta embotelladora (km. 18'5), on una pista baixa al riu i el creua per un pontet. L'ascensió segueix el cami a la Montanyeta. Arribats a la pleta de les Comes (cabana de pastors i abeurador)

Tuesday 23 de August de 2011
Penyes Altes del Moixeró des de Riu de Cerdanya

Recorregut circular des de l'àrea de servei de la nord del túnel del Cadí, prop de Riu de Cerdanya, puja pel barranc del grau de l'ós al Moixeró tot baixant pel barranc de la font Llebrera. Track i una bona descripció a: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1970671 https://www.feec.ca

Monday 22 de August de 2011
Pic de la Mainera

Evident des del refugi Colomina i freqüent ascensió a l'hivern amb el blanc hermini cobrint-ho tot, ben es mereixia una suadeta d'estiu, oi?...

Saturday 11 de June de 2011
Tomb a les Roques de Benet (Horta de Sant Joan)

Pujada a les Roques de Benet pel camí habitual, baixant per l'altra banda per vires i tarteres fins a la pista de l'Avellanar (possibilitat d'escurçar el camí tornant per ella al punt de partida, tot fent una volteta ben bonica). L'itinerari tomba a la dreta i segueix la pista fins que s'acaba,

Wednesday 6 de October de 2010
Pic de Baborte (Vallferrera)

Itinerari circular des del pont de la Molinassa, pujant pel barranc de Baborte al circ i pic del mateix nom, tot baixant cap al coll de Canedo i la coma de Sotllo a encalçar el conegut camí del refugi de la Vallferrera a la Pica d'Estats.

Wednesday 15 de September de 2010
Margalida i Tempestades per la vall de Llosàs.

Típica ascensió des del refugi de pescadors de puente de Coronas tot seguint el marcat camí cap a els ibons de Llosàs. Per prats,llisars i pedruscalls es guanya la cara sud de la crencha de Tempestades que permet accedir a aquest parell de pics. El recorregut de la cresta és tècnicament fàci

Thursday 2 de September de 2010
Pic de Neriolo i Cap de Reguera (Capdella)

Neriolo, Nariolo o Mariolo, és un pic al bell mig de la zona lacustre de Cabdella. Lluny de les massificacions de l'estany Gento (facilitades pel telefèric), el seu accés per la vall de Riqüerna és tranquil i certament solitari. El recorregut enllaça estany rera estany per enfilar-se al pic d

Monday 23 de August de 2010
Vulturó per les canals del Cristall i Baridana (Serra del Cadí)

Bonic recorregut circular que sortint del poblet d'Estana segueix el PR-121, tot pujant al prat del Cadí per enfilar-se a continuació per la canal del Cristall. Assolida la carena cimera de la serra del Cadí, encaminem els nostres passos vora el estimball fins al Vulturó o puig de la canal Bari